ARC - New New

/ By Kikido [+Watch]

Replies: 29803 / 6 years 215 days 2 hours 42 minutes 53 seconds

Click here to see thread description again.

Reply

You don't have permission to post in this thread.

Roleplay Responses

[i Ehhhh, I'm not really that old actually. I'm kinda like sixteen. An awkward and weird number. WHY 16?! ]
Chuckles [b Oh god that show is so fuckin old, you really show your age] XD [b But I do too
  Akira / Kikido / 62d 23h 32m 19s
[i Like from that Drake song? God, I am too white for this shit lmao. But yeah, In My Feeling's kiki? ]
[b Well we don't all live under the same roof. Right now it's just my grandmother, my fiance and I. It's all good. I'm Kikido, but everyone pretty much calls me Kiki
  Akira / Kikido / 62d 23h 41m 19s
[i I am just kinda lonely with a boyfriend and a smol group of friends. What's your name? I'm sorry, I didn't ask earlier. How rude of me. ]
[b Nah, I get along with them pretty well, and I have a best friend that I hang out with a lot
  Akira / Kikido / 62d 23h 43m 29s
[i Is it lonely at home even with your brothers? Like just being the only girl? ]
[b Aws I'm sorry to hear that. I'm the only sister in the family]
  Akira / Kikido / 62d 23h 47m 3s
[i Oh god, I'm an only daughter so I mean eh. I actually really wanted some bothers and sisters but I didn't get any. ]
Chuckles [b No worries. I know how annoyin it is. I have like four older brothers so yea...
  Akira / Kikido / 63d 9m 38s
[i Oh, mate I love you. Please and thank you.

Does anyone want to be apart of my ES family? I have a child and I'm hella lonely here lmao. ]
[b Well Oshi does come here every now and then. I'm sure I can bring it up with him and he can pass it onto someone who can fix it
  Akira / Kikido / 63d 11m 56s
[i I wanna get it fixed but I don't want to be overly dramatic about it like I'd die without it lmao. I just want to be able to see what every one else is doing because I hate being left out a lot. ]
[b Yea no that sounds annoying as hell...You're not really missin anythin at the moment but still
  Akira / Kikido / 63d 15m 1s
[i I dunno anymore but it's kinda annoying 'cuz I can't see what's going on sometimes in the realtime chat and I'm just like a ]
1234567891011..1987

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.