Introduce Thineself

/ By Webmaster [+Watch]

Replies: 423505 / 7 years 257 days 21 hours 5 minutes 19 seconds

Click here to see thread description again.

People Online

Realtime Roleplay/Chat (not stored forever)

  Currently: No Character - Profile Logout
WAK [Sound when new reply]

Realtime Responses

Roleplay Reply. Do not chat here. (50 character limit.)

Custom Pic URL: Text formatting is now all ESV3.

Roleplay Responses

Hey new person, how are you doing? [b Covers up with blanket.]
G'morning - v - How is everyone doing this lovely day today?
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 8h 25m 5s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b See you later, Melody, hit me up any time you like~ ^^
  |)esu / Pixel / 1y 292d 19h 35m 55s
I'm a go for the night. Talk to you two later ^^*
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 19h 38m 7s
Just be careful from now on.

Well,things have escalated rather quickly.

My phone is lagging a lot with ES. I'ma go for the night.'
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 19h 38m 34s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b It means I'm going to actively drown you and cry while doing it
  |)esu / Pixel / 1y 292d 19h 42m 10s
I don't know about drowning, I can swim. So Pixel pls, Bring it on.
  ᶜᶣᵃᵗ ᶰᵒᵎᵣ ᵜ / Lilbluejay / 1y 292d 19h 47m 27s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b Oh, nothing was bothering me even, I just moss smoking so much and it's the only alternative, I never knew it messes with my immunization system because I've never had health problems.. Damn..

Blue pls, I'll cry all I like.
Create a river and drown you in it
  |)esu / Pixel / 1y 292d 19h 54m 46s
Ahhh, I'm sorry about that :c You should have just gotten your mind off whatever was bothering you instead of taking pain medication for the 'lulz'. :c That could really mess up your body's immune system.
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 19h 59m 30s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b It's not even medication, I took them for teh lulz because I didn't wanna drink tonight
  |)esu / Pixel / 1y 292d 20h 3m 30s
That's like the gazillion time you have said you were going to cry. Pixel Pls..
  ᶜᶣᵃᵗ ᶰᵒᵎᵣ ᵜ / Lilbluejay / 1y 292d 20h 4m 3s
Do you have like eye drops or something? I use those sometimes and they seem to work. O: or perhaps just rest your eyes and let the medication do its job?
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 20h 4m 57s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b Oh my gosh my typing is just absolutely horrendous and I'm just gonna cry at how many mistakes I keep making.
  |)esu / Pixel / 1y 292d 20h 7m 23s
I re read that and was like, "ohhhh yeah I see what I did there." [i Shrugs]

O h okay.
  -Birb♡ / -MelodicBubblesX / 1y 292d 20h 12m 16s
[google-font] [handlee [#081901 [center [size16 [b Oh waitz you mean that one bitch up there.
  |)esu / Pixel / 1y 292d 20h 14m 12s

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.