The Orphan Role Play OOC

/ By Vossler [+Watch]

Replies: 1235 / 20 days 5 hours 10 minutes 39 seconds

Just a chat room for the Orphan Role Play

Roleplay Reply. Do not chat here. (50 character limit.)

Custom Pic URL: Text formatting is now all ESV3.

Roleplay Responses

I can't have tea. Can't have caffeine. Caffeine gives me migraines and makes me feel worse.
  Chimera / -Mirror- / 1m 20s
Naming characters is fun if you ask me, but I’ve been doing for so long names sorta just rolled of the tongue. Just give them a name that matches their face or personality.

Mashed potatoes are a gift from the holiest of holy.

If you’re not feeling well you should drink some tea, the good old fashioned cleanser of the mind and body.
  Jeremiah Rygo / Doburesu / 3m 37s
I'm alive. Sort of. Feel pretty blegh though.
  Chimera / -Mirror- / 34m 22s
I do like spuds

Mashed, baked, scalloped, fries, chips, etc
  amyumino / 1h 14m 56s
Mm...coming up with names for characters can be such a pain at times
  ::Wander:: / Dragoncita / 1h 25m 55s
Now you see, I tend to look at the good side things like that. For instance, potato’s are delicious lol.
  Jeremiah Rygo / Doburesu / 1h 26m 23s
I look like a potato Haha

A scarred, tattooed up potato
  amyumino / 1h 40m 17s
lel
  Dragoncita / Dragoncita / 2h 4m 27s
Well my internet just went out for a while there, but I’ll have to disagree. In my opinion I simply can’t see that charm in my own characters.
  Jeremiah Rygo / Doburesu / 2h 23m 55s
Jeremiah is hot af

gmgmgmhmgmgngmgmgmgmgmgmgmhmgmgmgmgmgm
  MirrorMallow / 3h 7m 35s
Oh my. My characters do tend to have a certain, vibe, to them I guess lol.
  Jeremiah Rygo / Doburesu / 3h 9m 45s
O.o

If I did that, it might freeze to my body haha
  amyumino / 3h 37m 47s
Nah you keep the shirt cuz it would cling to your body in a real hot way. I really need to stop imagining you as jeremiah...
  MirrorMallow / 4h 55m 14s
Hahah I might as well go out with no shirt at that point. Let the winds of fate take hold of my everything.
  Jeremiah Rygo / Doburesu / 4h 58m 46s
No, you have to go out in tshirt. So it makes your shirt kinda seethrough
  MirrorMallow / 5h 15m 35s
12345678910..83

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.
Roleplay
12345678910..83