WoS OOC

/ By Yoruneko [+Watch]

Replies: 464 / 112 days 20 hours 40 minutes 52 seconds

Click here to see thread description again.

Reply

You don't have permission to post in this thread.

Roleplay Responses

Yeah. I agree with ur higher ups on the first part. Sadly the latter is typical. If nothing else has worked, I'd talk to someone about a plan of action saying what u tried and come up with something could keep things productive.

Plus, yelling at coworkers usually just make people look crazy, not someone fixing anything. & HR can easily get involved.
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 25d 18h 13m 26s
ha...haha My higher ups basically said I couldn't be yelling at him because I'm not the one in charge of shift...but yet I also get into trouble if I see him do something wrong and not fix it....
  Colorful_insanity / 25d 19h 3m 18s
Well shit... that's ridiculous. Im sorry ur dealing with that. Is there not a higher up to do something?
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 25d 23h 35m 13s
I lost my voice from yelling sp much at my coworker :( this...sucks
  Colorful_insanity / 26d 1h 28m 1s
Lol. Laryngitis sucks, but entertaining at the same time. Get well soon squeekers.
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 26d 1h 39m 18s
lel
  Atazai :-WoS-: / Dragoncita / 26d 3h 11m 43s
Loosing...my voice...sucks i sound like a damn squeaky toy...just no
  Colorful_insanity / 26d 3h 34m 42s
Ooo nice. That sounds cool then. I like how so many stories are getting darker & more realistic renditions
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 26d 14h 43m 49s
like its a darker twist to it then the others and I like it
  OCC Death / Colorful_insanity / 26d 15h 54m 37s
Both the animated and the one with real people? I guess none of them follow each other.
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 26d 16h 40m 21s
Its an odd show, that doesnt follow the 90s version at all..
  OCC Death / Colorful_insanity / 26d 20h 17m 11s
Haven't watched any Sabrina stuff since I was a teen, but that's cool.
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 28d 2h 30m 17s
Closest explination i can get is if youve seen the chilling adventures of Sabrina their yule episode is close
  OCC Death / Colorful_insanity / 28d 19h 10m 7s
Dang. so u got it relit right?

Thank you for sharing & explaining, Colorful.

Merry Christmas everyone! I hope you've all had a great day.
  Alicia Kazeki / Yoruneko / 28d 21h 13m 40s
well My brother put our yule log out...Using flower, so we had to figure out how to relight the thing...we have this odd thing known as yulelings that like to go and try and terrorize the house a yule log will prevent them from coming in. put it out before the day is up and the yulelings can come in...
  OCC Death / Colorful_insanity / 31d 16h 33m 14s
12345678910..31

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.
Roleplay
12345678910..31