The Floppy Brick

/ By Demonic [+Watch]

Replies: 22374 / 2 years 201 days 15 hours 22 minutes 46 seconds

Click here to see thread description again.

Roleplay Reply. Do not chat here. (50 character limit.)

Custom Pic URL: Text formatting is now all ESV3.

Roleplay Responses

Is this cuz you have your own fridge?

mythicdark
  -LostBoy- / 126d 19h 45m 34s
Apparently, according to my mom's friend, I'm spoiled
  amyumino / 126d 20h 7m 12s
*hordes of mini mythics run into the room with loads of pillows*
  -LostBoy- / 126d 20h 15m 58s
*Jumps onto your hair*

Is it still 'nappy?' lol I figured it stayed that way in my absence. DX
  Clucker / MordorTenebris / 126d 20h 17m 23s
*Jumps onto your hair*

Is it still 'nappy?' lol
  Clucker / MordorTenebris / 126d 20h 18m 4s
I watch so many YouTube channels haha

I might make some apple cider after my coffee
  amyumino / 126d 20h 27m 34s
Game grumps, my dude. Like Rhet and Link but just... Better. xD If I'm thinking of the right people.
  Clucker / MordorTenebris / 126d 20h 35m 51s
??

Watching GameGrumps' Doodle Doods cause...idk
  amyumino / 126d 20h 42m 49s
OooOoOOoOoooOoOoooOooOOOOooOoOooOOOoFfFfFffFFFfFFFfFfFF
  Clucker / MordorTenebris / 126d 20h 48m 26s
Plus its windy and we have cold wet, where it chills punto the bones
  amyumino / 126d 21h 1m 14s
Lol 46 equals Cold? It's like 18 rn here. xD Yeah, so like... yeah, it's pretty chilly here.
  Clucker / MordorTenebris / 126d 21h 2m 54s
Lol 46 equals Cold? It's like 18 rn here. xD Yeah, so like... lol
  Clucker / MordorTenebris / 126d 21h 3m 17s
It's cold as hell here right now, its 46 degrees
  amyumino / 126d 21h 6m 0s
Yo. How are be do are you?


  Clucker / MordorTenebris / 126d 21h 18m 25s
Hey hey [b Walks in with her tumbler of coffee coughing.]
  amyumino / 126d 21h 31m 5s
12345678910..1492

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.
Roleplay
12345678910..1492