☪racle

/ By Lunafreya [+Watch]

Replies: 115 / 1 years 323 days 1 hours 26 minutes 48 seconds

Allowed Users

  1. [Allowed] Naruto
  2. [Allowed] Lunafreya
  3. [Allowed] Sakura
  4. [Allowed] Tifa-
  5. [Allowed] Brigitte


Private thread.

Lunafreya



Reply

You don't have permission to post in this thread.

Roleplay Responses

[size10 I got straight A's.
Those classes were hard so I'm very proud of myself.
Didn't think I could do it.

One more class to go!!
Summer included but one more..]
  。.♆ ☆.。 / Lunafreya / 140d 5h 43m 46s
[size10 Closer and closer to success..
Just gotta keep pushing.

I have a good feeling!
This semester will be over in a few days.
Hopefully I get a 4.0 for this semester.

I'm excited for the future~
Finally get to kick start my career <3

Me and bae talk about traveling so much and
fnkvnfkfnfkj cars, buying our dream home--
And being financially stable as a couple?!
And we're both in the medical field?
UnNF!
  ☾ ♡ ☽ / Lunafreya / 151d 15h 2m 59s
[youtube https://youtu.be/tMrj5VITrow]

Blackpink sings it better.

Put your pretty little hand in mine <3
  Lunafreya / 161d 16m 48s
[youtube https://youtu.be/qk7DT43hwFw]

Iconic.
  Lunafreya / 161d 1h 22m 8s
[youtube https://youtu.be/AQe8Bmgee3g]
  / Lunafreya / 165d 22h 2m 30s
[size10 God, I'm so dramatic.
I listen to the most angsty, sad ass songs..
People would probably think J did something to me like that but nah.
As much as I love these songs..
I can't relate to them and I'm really glad I can't. I hope it always stays that way.

I could never be like Beyonce and forgive Jay Z for cheating.
I don't know how Beyonce could forgive him.
Or maybe she didn't? Maybe now it's just business.

All these beautiful girls being cheated on, it's really sad..

J is so good to me though. Never has cheated on me in the past or even wavered. The kind of person she is.. she's just so good. I just get jealous sometimes, you know journal? so many thirsty bitches around..
I hate it when they try to chase her. Disrespectful to us and our relationship. My feelings are valid.

I pray I can never truly relate.
But thank goodness..
  / Lunafreya / 190d 19h 54m 38s
[size10 I've been a long time Cardi B fan. She has always been great, even before the music.

And she is just so humble and honest.

I'm so proud of her, her new album is dope af.
I love that she is including spanish into the music.
Like she is so in touch with her culture.

Lmao and she even includes fashion nova in her music.
Hell yeah, fashion nova is amazing.

I'm gonna keep her album on repeat tbh.
  / Lunafreya / 196d 22h 10m 30s
[size10 The thing about life is that.. you don't know what is going to happen. The future is.. not predictable, not entirely.

You know what gets to me sometimes? That description about my sign. It's whatever but.. I can't help but to think about it sometimes.

It went something along the lines of.. how.. I always feel like a part of me is missing, I will always be waiting, searching for the [i one].

That got to me because it felt accurate..
It's silly.. when will my Darcy come?
Never. My ideal Darcy does not exist.. so..
I suppose it's correct.

Or maybe I've been blind the whole time..
A lot of the times.. I saw Darcy in... I don't want to say names.
But.. that is another complicated situation.

I don't want to focus on who my Darcy is.
I want to focus on me first..
First, I need to grow.

I will love my family.
I will love my friends.
I will love myself.

That is all that matters.
  Lunafreya / 220d 14h 1m 10s
[center [pic https://78.media.tumblr.com/c5f3204db58a372071fd74dc82787f34/tumblr_p5ddkipMif1s3vhwko1_500.png]]
[center [size10 Sweet moments.]]
  Lunafreya / 224d 13h 11m 47s
[size10 Maybe I'm being overly salty, a little over dramatic and I suppose I should accept it and just move along. Accept it for what it is.

All we have is each other--
But you have a boyfriend and he is living here so..
I should have known you would grow distant overtime.
I suppose that is normal and the way of life.

It just sucks because-
Now I know we probably won't do anything together anymore.
It will always be just you and him.

Now there is only I.

It sucks we don't get along anymore.
At all.

I guess I'll give you your space and I'll try my best to not be so angry towards you. I'm not in the [i best] place right now, truthfully. I need my sister but I'll be strong on my own, try to keep it together.

But I'll try my best to not be so needy.
It is what it is. I'll try my best to be supportive and just.. not expect anything of it.

"Get a boyfriend" mom says.
It's not even that. I just miss my sister.
  ☾ . * ★ / Lunafreya / 232d 22h 39s
[size10 Life is chill.
Can't complain much.

I've been showered with gifts, surprising, tbh.
And my Jordyn sending me letters with chocolates.

Yep, can't complain.

Losing more weight.
Getting smarter, getting those A's.
Staying cute and positive~
Got my best friend by my side.

Good vibes all around.
Very grateful and thankful.]
  Lunafreya / 237d 12h 25m 40s
[size10
I know you're trying
But you'll never unravel me

Unravel me, unravel
Unravel me, unravel

It's something about the season that we're in
That's making me think that we're not supposed to do this
I know that you're trying to understand
[b But you can't]

'Cause I keep on making excuses 'bout the fall, the rise
[i And how my mind is ruptured, wired and I'm tired of it]

[i I know you're trying
But you'll never unravel me
Unravel me, unravel]]
  ☾ . * ★ / Lunafreya / 281d 20h 28m 57s
[center [pic https://78.media.tumblr.com/8a8818ce48622e0917dcff858e178f19/tumblr_oiqa2rVsjy1u08oq3o1_500.gif]]
  Lunafreya / 303d 19h 35m 32s
[size10 I am soooo rusty. Oh my gosh. It's been awhile since I've legit did a role play and let me just say I am lazy af. Lmao. That's why I never finish my stories and they sitting there being neglected until one day I'm feeling inspired for like one hour then I'm like "lol, i quit" lmao.]
  ʟᴜɴᴀ / Lunafreya / 336d 16h 30m 5s
[center [pic https://78.media.tumblr.com/e0ad1245d641a4a025c2f2a2dd7eab85/tumblr_ot82d3kHlb1skp6koo7_r1_400.gif]]
  Lunafreya / 337d 13h 21s
12345678

All posts are either in parody or to be taken as literature. This is a roleplay site. Sexual content is forbidden.

Use of this site constitutes acceptance of our
Privacy Policy, Terms of Service and Use, User Agreement, and Legal.
Roleplay
12345678